Ağaca, kuşa, yıldızlara o köşedeki dilenciye aitiz



Translate

Sayfalar

12 Kasım 2011 Cumartesi

Ağustos Böcekleri

O hep özgürlüğe dalıp çıkar

Hiç gerçeklik taslamadan, sadece gerçeği arar...

Yok, acımalarınıza ihtiyacı!..

Herşeyinizin sahte olduğunu bilir.



''Sen, halt etmişsin La Fontaine
Bir lokma ekmek, bir hırka için
kimsenin kapısına gitmedim ben!

Ben hiç açlıktan ölmedim...

Şimdi, sonbahar bitti yine kış geldi.

Son günlerimi yaşıyorum.
Yakında öleceğim.
Ama açlıktan değil, mutluluktan.
Görevim bitti artık.
Dişilerimiz, size gelecek yazlarda şarkı söylesinler diye..''

Yine Tembellikle suçlanacaklar,
Yalan yanlış çocuklara anlatılacak

Hiç vazgeçmeyecek Ağustos Böceği
Susmayan şarkılarını söyleyecekler..
Kimi geceleri ötecek
Kimi gündüzleri...


''Yıldızlarla söyleşir, karanlığa türküler yakarız.

İnsanlar, bizi duysun isteriz.
Doğru duysunlar!..''


Tüm doğanın, o sessiz güzellerin dilidir onlar.

Ağustos Böcekleri.

Ömrün bir ay...



Siz olsanız çalışır mıydınız?



Sende Kızma ! Yaşam Kendi Mantığıyla Sürüyor !..

Seda.P ( 

Özgün İçerik : Deneme,Makale,Öykü, Sosyal içerik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

@Mi_DeliMiDeli

@Mi_DeliMiDeli
DeliMiDeli @Mi_DeliMiDeli