Ağaca, kuşa, yıldızlara o köşedeki dilenciye aitiz



Translate

Sayfalar

19 Ekim 2016 Çarşamba

Twitter 'ANLAR' 1

Bekle, İçindeki şarkını duymak istiyorum ..
4 retweet9 beğenme
Yalnızlığın yüzlerce tanımı yapılabilir..
7 retweet4 beğenme
Yazar içindeki düğümü çözmeye çalışırken, insanın düğümünü çözer.
3 retweet1 beğenme
Bazen yaramazlığımdan bazen denizin içindeki gizeme merakımdan geride kalıyor, arada sırada arkasına dönüp >
Denizin içindeki her şey bana gizemli geliyor… Deniz kabuklarını sınıflandırıyor,
sessiz bir iç dökmeyle sarsılan bedenimin içindeki gezgin ruhun sesini dinliyorum
İyi yada kötü ne varsa ve neyin içindeysek, mutlaka bizim de katkımız vardır. 'onlar,bunlar,şunlar' la kendimizi yatıştırıyor olsak da..
5 retweet22 beğenme
Eritseler bizi.. neyin hammaddesi oluruz?..(?)
5 retweet23 beğenme
Hayatta senin için neyin doğru olduğunu, bir tek senin sesin söyleyebilir.
6 retweet30 beğenme
greçek kendini saklayamaz.. sen neyin altına sıkıştırmaya çalışırsan çalış, fırlar oradan suratına tokat gibi iner..
6 retweet1 beğenme
Yürüyorum.. uzakta mıyım şimdi bilmiyorum..Ama neyin benden uzakta olduğunu biliyorum.
10 retweet7 beğenme
Öyle bir ortam bulmamız gerekir ki, başka türlü açıklanması güç olan fikir ve duyumsamalar burada özgürce söylensin.
55 retweet62 beğenme
Uzun yaşamak.. Bir anda yüzlerce duyguyu duyabilmektir. Öyle bir dönem. zamanın en uzunu..
3 retweet23 beğenme
Öyle bir eşikte duruyoruz ki, arkamızdan asla getirmememiz gereken karanlık bir geçmiş ve önümüzde hiç kullanmadığımız bir aydınlık var..
36 retweet62 beğenme
o da bir seçim.. uygun adayın yoksa seçmeye katılmazsın. ben öyle yaparım. adayım yoksa içlerinde, kötünün iyisi olsun diyemem.
13 beğenme
Öyle bir ortam bulmalıyız ki, burası deliliğimizin ya da akıldan yoksunluğumuzun hemen ötesinde olsun ve şaşırma duygumuzu yüreklendirsin.
Gerçek sportmen kazanmak veya kaybetmekle ilgili değildir. O, oynamaktan hoşlanır.
17 retweet34 beğenme
Çocuklarınızı villalarda, havuzlu bahçelerde büyüte meye bilirsiniz ama onlarla her an ilgili olabilirsiniz.
56 retweet77 beğenme
Mutlu olmaya çabaladıkça mutluluğumuzu yitiriyoruz. Mutluluk, biz hayatı akışıyla yaşayabiliyorsak kendiliğinden gelen bir şeydir.
9 retweet7 beğenme
aynaya baktığımda normal bir insan görüyordum. Demek ki, tuhaflığım dış görünüşümle ilgili değildi...
2 retweet
Mutluluk kaynağım yıldızlar bana yetiyorUzak yıldızlarla ilgili düşlerim gecelerimi derin mavi su gündüzlerimi süslüyor
Uzak yıldızlarla ilgili düşlerim gecelerimi süslüyor..
2 retweet
Kurtarılmış bir yaşam şimdi zaman Aç bir kuşun göz bebeklerine yuvalandım..
24 beğenme
Kendiliğinden gelen davranışlar güzeldir..
11 retweet44 beğenme
Yükseklere tırmanmak istiyorsak, yükümüz hafif olmalı.
20 retweet38 beğenme
eylemin öyle olmalı ki, hurdaya çıkmamalı. Bunun için önce bir amaç, istek, yol gerekli. belirsizlik burada.
5 retweet13 beğenme
yılarsan, ılık sıvının içinde güvende olduğunu düşünür orada kalmak istersin. yine de arkada iti bir güç hissedersin. bir ses hep çağırır.
5 beğenme
Kendinin kendine yaptığını, onlar sana yapmadı. Bunun farkında değilsin yada onlardansın.
Kılıçtroğlu&Demrtş pişti olmuşlar.. wuuu rezillik! Konuşmadan önce; 'sen ne söyleyeceksin ben ne diyeceğim' bi 'alo' insan :))
14 beğenme

Özgün İçerik : Deneme,Makale,Öykü, Sosyal içerik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

@Mi_DeliMiDeli

@Mi_DeliMiDeli
DeliMiDeli @Mi_DeliMiDeli